Friday 22 March 2013

Subhanallah


السلام عليكم
Selamat petang semua.
Firstly terima kasih pada Allah swt kerana aku masih 
berpeluang bernafas dimuka bumiNya .

Petang nie nak story sikit pasal mimpi aku.
harap korang sudi membaca.

Hari ni, hari jumaat lepas mandi2 solat aku baring kejap 
dlm kol 2 lebih la.
then terasa ngantok, dah tentu2 la tertdow kan.

Dalam masa aku tdow aku mimpi.
aku ada kat surau nak solat magrib berjemaah.
aku ta sure la magrib ke isyak sbb suasana nye mcm mlm je hehe
then aku bole ddk2 berborak nan kwn dulu.
sampai orang da iqomah aku bole syok berbual.
then ade sorang ustaz ckp "heh kamu ta solat ke 
babi kamu nati."(ayat biase ustaz azmi ckp kat pelajar2) masok dlm 
mimpi aku hehe..
then kulang kabot aku gi amik wuduk.

Dengan kuasa Allah aku terjage dari tdow.
aku teros tgok jam kat fon dah dekat kol 4.20.
aku bangun je dari katil teros azan Asar.
Tetibe aku teringat mimpi aku tadi Subhanallah.
rupenya Allah nak kejotkan aku solat.
tu ape yg aku raselah.
Wallahu'alam bissawab

Ya Allah terima kasih sbb kejotkan aku utk solat asar
kalo tak mesti terlajak,tak pon lambat solat
Allahu akbar :')







No comments:

Post a Comment