Saturday 6 April 2013

PotonG stiM !


السلام عليكم

Ni ada nasihat sikit utk toke2 kedai mkn.
tlg la jaga kebersihan kedai anda.

Tadi tgh hari lps balik sekolah aku pegi mkn 
kat kdai mkn nan mama n yunie.
Nak.nak time tu tgh berselera pulak
mcm2 aku amik.
rendang daging + sayur goreng+ aym masak kurma + kari kmbing
huuuuuppp..meleleh air liur kn hehe

tengah syokSyokk mkn tetibe terasa mcm ade serai tau.
so aku beranggapan serai kat rendang la kan.
aku pon keluar kn la serai tu dari mulut.
sekaliiiiiiiiii ! nak tau ape yg keluar ?
 KAKI LIPAS ! KAKI LIPAS !

Teros potong selera aku.
baru skit pulak tu mkn.
membazir je.
ekot kan hati nak je aku tunjuk kat pkcik kdai mkn tu
tpi mama kate..ala tayah la..
kdg kite ta perasan lipas merayap2
so aku pon diam jelah

then kat dlm pinggan ayunie pon jumpe satu lagi 
kaki lipas ! mcm mne la org nie meniaga
seriously aku takan mkn situ lagi.




No comments:

Post a Comment